روی خط خبر

موضوع: سیاست منبع: عصر ایران
امتیاز: 5 5

مطلب با عنوان چگونه با وجود افسردگی ورزش کنیم از وب سایت عصر ایران asriran با درج لینک اصلی خبر نمایش داده شده است.

چگونه با وجود افسردگی ورزش کنیم

ورزش کردن طول عمر افراد را افزایش می دهد و حتی کسانی که از افسردگی رنج می برند می توانند از فواید ورزش بهره مند شوند.به گزارش ایسنا و به نقل از Science daily ، افسردگی یکی از عواملی است که باعث می شود افراد ورزش را کنار بگذارند. ورزش کردن در زمان افسردگی سخت تر است اما قابل انجام است.افراد مبتلا به افسردگی می توانند از نکات زیر برای افزایش استقامت در ورزش استفاده کنند:ـ هر روز زمانی را برای ورزش کنار بگذارید.ـ برای خود هدف گذاری داشته باشید.ـ ورزش های متنوع انجام دهید و ورزش را برای خود جذاب تر کنید.ـ با یک دوست ورزش کنید.بررسی ها نشان داده است که افراد با متوسط سنی ۵۰ سال در صورتی که ورزش کرده باشند و آمادگی جسمانی بالاتری داشته باشند احتمال بیماری های قلبی کمتری دارند و ۵۶ درصد احتمال مرگ آنها بر اثر بیماری قلبی کمتر است.در سنین ۵۰ سالگی غالبا فعالیت فیزیکی کمتر می شود. بیماری های مختلف از جمله بیماری دیابت و چاقی ممکن است باعث افسردگی شوند.

مطلب با عنوان چگونه با وجود افسردگی ورزش کنیم از وب سایت عصر ایران asriran با درج لینک اصلی خبر نمایش داده شده است و آپین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

مطلب با عنوان چگونه با وجود افسردگی ورزش کنیم از وب سایت عصر ایران asriran با درج لینک اصلی خبر نمایش داده شده است.

اخبار گوناگون